جالبه!!!
 
خودت بيا تو،تا ببيني چه خبره!!
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 2:54 ::  نويسنده : كيميا
خيلي جالبه!! آدم اين همه وقتش رو بذاره بياد تو يه وب،يه نگاه هم بكنه ولي يه نظر نذاره!!!! اول دعا ميكنم همه اونايي كه نظر نميذارن خودشون وب بزنن ببينن چقدر آدم ناراحت ميشه وقتي ميبينه نظر نداره!!! دوم:سوال:چرا نظر دادن سخته؟؟!!(اين رو خدايي جواب بدين،ميخوام بدونم.)

نظرات شما عزیزان:

mahboobeh
ساعت1:35---20 شهريور 1391
آره کسی نظرنمیده ولی چون خودم بلاگ داشتم میدونم چی میگی ولی من هر بلاگی میرم نظرمیدم حتی اگه مطلبشم نخونم!

saeed
ساعت14:39---8 مرداد 1391
سلام واقعا راس میگی نمیدونم چرا تو لوکس بلاگ هیشکی نظر نمیداره

یا اشکال از اینه که تعداد بازدیدها رو اشتباه می نویسه و یا اینکه بی معرفتی زیاد شده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. اينجا ميتونين نظرتون رو در مورد همه چيز بگين. پس سريع برين و نظر بدين. منتظر نظراتتون هستم. دوستون دارم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 37921
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1