شعر!!
 
خودت بيا تو،تا ببيني چه خبره!!
سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : كيميا
شاعر مي فرمايد:كار هركس نيست همسر داشتن،مرد خر ميخواهد و پول خفن!!

نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت23:23---10 مرداد 1391
صَف مے کشــند دلتنگے هاے مَن ...

چو دانه هاے تسبیــح ِ به نَخ کشیــده شُده

چقــَدر بگـردانَمْ دانــه ها را

تا تـــو بیایے


دلم یک جای دنج میخواهد
آرام و بی تَنِش
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی!
تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد
مثلا آغوش تو !


وفادارى؟ ....... خدا بيامرزدش
صداقت؟ .... يادش گرامى
غيرت؟ ..... به احترامش يك لحظه سكوت
معرفت؟ ..... يابنده پاداش ميگيرد
...مرام؟..... .. قطعه شهدا
...عشق؟ ..... از دم قسط..
واقـــعـــ ـا به کجا چنین شتابان ؟؟


انگشتانم که لاي ورقهاي ديوان حافظ ميرود دستم ميلرزد
اما به خواجه ميسپارم تا اميد را از دلم نگيرد
دلم ميخواهد هميشه بگويد:
يوسف گم گشته باز آيد به کنعان غم مخور...




س ع ی د
ساعت23:22---10 مرداد 1391
وقتی که دیگر نبود،من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت،من به انتظار امدنش نشستم.

وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد،من اورا دوست داشتم.

... وقتی که او تمام کرد،من شروع کردم.

و چه سخت است تنها متولد شدن،

مثل تنها زندگی کردن

مثل تنها مردن


چه تلخ است گم شدن در خود " به یک بیهوده دل بستن !!!


بعضی وقت ها سکــــــوت میکنی چون آنقدررنجیده ای که نمی خواهی حرفی بزنی.

بعضی وقت ها سکــــــوت میکنی چون واقعاحرفی واسه گفتن نداری

گاه سکــــــوت یه اعتراضه..گاهی هم به انتظار

اما بیشتر سکــــــوت واسه اینه که هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که تودر وجودت داری توصیف کنه.

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد
اندوه پنهان شده در لبخندت را
عشق پنهان شده در عصبانیتت را
و معنای حقیقی در سکوتت را



saeed
ساعت23:20---10 مرداد 1391
انسان کلاً موجودیه که وقتی خرش از پل بگذره همه چی یادش میره ، اونی هم که اینو قبول نداره خرش هنوز روی پله...
------------------
شاید دل من عروسکی از چوب است
مثل قصـــــه ی پینوکیــو محبوب است
اما چه دماغـــــــــــی شده این بیچاره
از بس که نوشته: "حال من هم خوب است

-----------------------

یاد آور سوره ی توبه ای برایم
بی بسم الله آمدی و به توبه ام انداختی..... ♥


باید انقدر زیبا بخندی،
که اطرافیانت خجالت بکشن تورو به گریه بندازن....
"گابریل گارسیا مارکز"

-------------------

گمان بردی مرا از خود راندی ، تمام شد
گمان بردی مرا از آغوش نوشته هایت بیرون کشیدی تمام شد
گمان بردی اگر نباشم تمام میشود
افسوس
اما به یاد دار : ردپای عشق را هیچ بارانی توان شستشو نیست
من ماندگارم تا همیشه ..




صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی....
مهــــــم باشم خودت برمیگردی




من از وابستگی گریزان بودم ... وابسته اش شدم ...
من از عشق گریزان بودم ... عاشقش شدم ....
من از انتظار گریزان بودم ... منتظرش شدم ...
من از هر چه گریزان بودم ... به آن رسیدم




دلیل رسیدن تنها یک چیز است و ان هم فطرت انسان است که بدنبال عشق میگردد




مـن! عاشـق نیسـتــم . . .

فقـط گاهی حرف تـو که می شـود

دلـم مثـل ایــنکه تـب کنـد!
...
گـرم و سـرد می شـود . . .

آب مــی شـود . . .

تــنگ مــی شــود . .




saeed
ساعت23:16---10 مرداد 1391
شاعر کاملا راس میگه!
-----------------

اي دوست..ما همانيم كه با ياد تو مستيم هنـــــــــــوز...
از دوري تو جام به دستــيــــــــم هنــــــوز...
در خلوت خــــــــــود به ياد مــــــا باش كه مــــــــا...
در خلوت خــــــــود ياد تــــــــــو هستــــيـــــــــــم هنــــــــــــــوز..
-------------------------------

میخواهم برایــت تنهایی را معنــی کنم !در شهر کنار خیابانی ایستاده ای , هوایی سرد, صدای همهمه مردم سیگار سیگار انتظـار....به خودت می آیی یادت می آید نه کســی است که از راه بیاید... نه دستی که بازوهایت را بگیردنه صدایی که میان این همهمه ها اسمت را صدا کند....!اسم این تنهایی ست...


----------------------

خواستم هرچه را که بـــــوی تو میداد بســوزانم
جــانم آتـــش گــــرفــــت ... !!!


دل کندن اگر آسان بود فرهاد به جای بیستو ن دل می کند نه کوه


روی قلبی نوشته بود شکستنی است مواظب باشید... ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. اينجا ميتونين نظرتون رو در مورد همه چيز بگين. پس سريع برين و نظر بدين. منتظر نظراتتون هستم. دوستون دارم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 37903
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1