مدرسه؟!!
 
خودت بيا تو،تا ببيني چه خبره!!
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : كيميا
سوال امروز به مناسبت نزديك شدن مدرسه هاست!! ميخوام بدونم به نظر شما خدايي اگه مدرسه رفتن آزاد بود و به دلخواه خود فرد بود چند درصد مردم ميرفتن مدرسه؟!!! مثلا خود من ترجيح ميدادم تو خونه خوندن نوشتن ياد بگيرم تا اين كه برم مدرسه و هي امتحان بدم!!!يا حداقل امتحان ها رو ميزاشتم آخر سال فقط براي فهميدن مقدار يادگيري!!شما چي؟!

نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت23:50---15 آذر 1391

مرد مغــآزه دار گفت: سیگار گران شده، ترک میکنی؟

با خودم گفتم:

کاش بدانی چقدر گران تمام شد تا سیگاری شدم
........................................................ .....

salam kimiya khanoom webe zibaei dari b alachighe manam y sari bezan


خانوم بلا
ساعت17:42---31 شهريور 1391
به نظر من اگه مدرسه اجباری نبود کلییییییییییییییی طرف دار داشت
اولیش که خود من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. اينجا ميتونين نظرتون رو در مورد همه چيز بگين. پس سريع برين و نظر بدين. منتظر نظراتتون هستم. دوستون دارم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 37911
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1